Ranking Sieci Detalicznych

 

Ranking Sieci Detalicznych

 
Cena brutto: 900 zł
Cena netto: 731,71 zł
 
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych stanowi szczegółową ocenę sieci detalicznych w branży FMCG działających na polskim rynku. Analiza jest kompleksowo dokonana w 15 kategoriach działalności handlowej, z których każda podzielona jest na 5 podkategorii. W efekcie, każda sieć oceniana jest w skali 1-10 w 75 kategoriach, co pozwala na dogłębną ocenę każdej z nich. Pełna wersja Rankingu przedstawiona  jest w pliku excel, co umożliwia wybór dowolnej sieci detalicznej jak też porównanie ocen różnych sieci według wybranych kryteriów.
Łączne wyniki Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych są publikowane przez większość mediów zajmujących się gospodarką, w tym: Wiadomości Handlowe, portalspozywczy.pl, egospodarka.pl, dlahandlu.pl i inne.
Opracowanie to stanowi wartościowe źródło informacji o sieciach, ukazując zarówno przewagi konkurencyjne, jak i mocne strony sieci detalicznych działających na polskim rynku.
Dlaczego warto kupić "Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych"?
 
Wszechstronne oceny sieci detalicznych są użytecznym narzędziem dla producentów i dostawców towarów i usług, gdyż umożliwia to określenie skali i jakości działania partnerów detalicznych
Określenie słabych i mocnych stron poszczególnych sieci stanowi podstawę do podjęcia działań naprawczych przez ich operatorów, a dla konkurencji jest cenną informacją marketingową
Dynamika zmian ocen w poszczególnych dziedzinach umożliwia określenie rozwoju lub regresu poszczególnych sieci, co wskazuje zarówno solidnych partnerów jak i sieci, które znalazły się w stagnacji lub notują regres działalności.
 
MARKETINGOWY RANKING SIECI DETALICZNYCH zakres tematyczny:
1. Oceny sieci
2. Prezentacje według formatów
3. Wykresy ocen sieci
4. Wykresy według krytetiów
5. Profile sieci handlowych
Kryteria oceny poszczególnych sieci detalicznych
Sytuacja ekonomiczna i organizacyjna firmy
Strategia rozwoju sieci
Format i koncepcja sklepów
Forma przynależności sklepów do sieci
Lokalizacja placówek handlowych
Czynniki finansowe w sieci
Wielkość sieci
Dynamika rozwoju sieci
Wygoda i jakość obsługi
System zaopatrzenia
Merchandising i wizualizacja
Aktywność promocyjna
Nowoczesność, atrakcyjność dla klientów, unikatowość
Oferta towarowa
Copyright ©2018 Rynek Detaliczny, All Rights Reserved.