Badanie produktowo-cenowe

 

Badanie produktowo-cenowe

Badanie produktowo-cenowe składa się ze szczegółowej ewidencji wszystkich liczących się marek i wariantów w określonej kategorii. Znajdziemy tu pełen wykaz produktów w poszczególnych grupach, z krótkim opisem oraz prezentacją: wielkości i rodzaju opakowania, ceny, promocji cenowych oraz dostępności w handlu detalicznym. Marki i produkty podzielone są na kategorie jakościowo-cenowe (economy, standard, premium i top premium). Badanie prowadzone jest w sklepach różnych formatów, co daje przejrzysty obraz oferty rynkowej w układzie asortymentowym i cenowym.
W ramach badania przeprowadzamy również analizę koncepcji produktowych i cenowych czołowych wytwórców i właścicieli marek własnych.
Dlaczego warto kupić "Badanie produktowo-cenowe"?
Nabycie tego badania daje wszechstronny obraz oferty produktowej dostępnej na polskim rynku.
Umożliwia uwzględnienie analiz, ocen i wniosków podczas wdrażania własnych koncepcji produktowych i cenowych.
Czas niezbędny na wykonanie badania wynosi 11 dni roboczych, co w porównaniu z ceną stanowi znaczą oszczędność kosztów osobowych
Prezentacja danych w excel umożliwia dowolne wykorzystywanie zebranych danych produktowo-cenowych,
 
 
Badanie wysyłamy drogą mailową w pliku pdf oraz excel.

 
Zapraszamy do kontaktu:
  85 732 70 34
  kontakt@rynekdetaliczny.pl
  Rynek Detaliczny
Copyright ©2018 Rynek Detaliczny, All Rights Reserved.